Świąteczne wspomnienie z dzieciństwa

UWAGA! Post ostro sentymentalny 😉

Święta Bożego Narodzenia od zawsze kojarzą mi się wyjątkowo. Nie tylko ze względu na rodzinną wigilijną kolację, prezenty, czy zapach świerku pomieszany z zupą grzybową i piernikowym aromatem. Od najmłodszych lat wyczekiwałem na ten okres z niecierpliwością- pisałem listy do świętego Mikołaja (w jego istnienie, za sprawą rodziców, wierzyłem naprawdę bardzo długo), z uwagą i w pełnym skupieniu (mimo zimna) wybierałem najpiękniejszą choinkę, a później z radością tworzyłem łańcuchy z kolorowego papieru i ubierałem drzewko w towarzystwie całej rodziny. Gdy byłem mały z chęcią krzątałem się po kuchni, pomagając rodzinie w świątecznych przygotowaniach- dekorowałem pierniczki, próbowałem wszystkich potraw (poza rybami, których nie jadam od 3 roku życia), mieszałem sałatki… Pod okiem babci, która przywiązuje ogromną wagę do stylizacji wigilijnego stołu, ustawiałem talerze, sztućce i kieliszki… Wszystko w rytm świątecznych piosenek, kolęd i muzyki z „Dziadka do orzechów” Piotra Czajkowskiego… Co roku, mniej więcej o tej samej porze wspominam ten pełen magii czas, który z upływem lat już tak magiczny nie jest.

I teraz coś bardziej w temacie NAJS DIZAJN. Od zawsze bardzo dużą uwagę przywiązywałem do bożonarodzeniowych dekoracji. I to akurat pozostało mi do dziś 😉 Oto kilka świątecznych inspiracji

WESOŁYCH ŚWIĄT!! 🙂

Świąteczne inspiracje

Świąteczne inspiracje

19140367138223038_S105PnHd_c

Świąteczne inspiracje

38984352994155477_da4Jhity_c

Świąteczne inspiracje

41025046575244332_L0OKD4Rn_c

Świąteczne inspiracje

Świąteczne inspiracje

Świąteczne inspiracje

Świąteczne inspiracje

Świąteczne inspiracje

Świąteczne inspiracje

Świąteczne inspiracje

Świąteczne inspiracje

Świąteczne inspiracje

Świąteczne inspiracje

Świąteczne inspiracje

Świąteczne inspiracje

Świąteczne inspiracje

Świąteczne inspiracje

Świąteczne inspiracje

Świąteczne inspiracje

Świąteczne inspiracje

Świąteczne inspiracje

Świąteczne inspiracje

Świąteczne inspiracje

Świąteczne inspiracje

 

Comments
One Response to “Świąteczne wspomnienie z dzieciństwa”
  1. Wnętrza. pisze:

    Uwielbiam takie odcienie

Skomentuj

